دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
۰ نفر

هر از چندگاهی سر و کله یک اتوبوس برقی آبی رنگ در برخی از خیابان ها و مسیر ها پیدا می شود که به شکل آزمایشی اقدام به جابجایی مسافران می کند. حالا سوال اینجا است که ماجرا و پشت پرده این اتوبوس چیست؟

اتوبوس برقی

به گزارش همشهری آنلاین، تردد اتوبوس برقی آبی رنگ از شرکت واحد اتوبوسرانی در مسیر خیابان ولیعصر(عج) از پارک وی تا میدان راه آهن را از شرکت واحد اتوبوسرانی پیگیری کردیم.

در این رابطه روابط عمومی این شرکت اعلام کرد که ایت اتوبوس برقی همان دستگاهی است که مدت ها قبل در مسیر خیابان جمهوری از میدان جمهوری تا میدان بهارستان سیر آزمایشی داشت و حضور آن در مسیر های مختلف و جابجایی مسافر موضوع تازه و اتفاق جدیدی نیست.

بر این اساس اتوبوس برقی که محصول یکی از شرکت های داخلی است، در شرایط مختلف جوی از قبیل آفتابی، برفی و بارانی و در فصول مختلف سال مانند تابستان و زمستان و همچنین مسیر های مختلف که شیب، مسافت و... متفائتی دارند تست و آزمایش می شوند.

در آینده نیز شاهد سیر و تردد این اتوبوس در دیگر مسیر ها خواهیم بود که آزمایشی است و هنوز به شکل رسمی و قطعی پای اتوبوس های برقی به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت باز نشده است.

کد خبر 885269
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha